سناتور جمهوری‌خواه فلوریدا تلاش دموکرات‌ها برای برکناری رئیس‌جمهور آمریکا را اقدامی سخیف خواند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، مارکو روبیو، سناتور جمهوری خواه فلوریدا از تلاش‌های دموکرات‌ها برای برکناری دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، آن هم با نزدیک شدن پایان دوره ریاست جمهوری وی انتقاد کرد.

مارکو روبیو گفت: «تأسف آور است که دموکرات‌ها به جای متحد کردن کشور، به دنبال استفاده از فرصت برای اجرای کار‌های پَست مانند نحوه برکناری رئیس جمهور هستند؛ آن هم در حالی که وی طی چند روز آینده کاخ سفید را ترک خواهد کرد.»

او پیشتر در واکنش به جریان حمله به کنگره آمریکا گفته بود رقبایی مثل روسیه و چین امروز به آمریکا می‌خندند و این حادثه را به عنوان نشانه‌ای از افول آمریکا معرفی خواهند کرد.

هزاران نفر از طرفداران ترامپ روز چهارشنبه به منظور جلوگیری از تأیید نتایج انتخابات ریاست جمهوری از سوی کنگره، با خشونت به ساختمان کنگره آمریکا حمله کردند. معترضین با استفاده از لوله‌های فلزی و مواد تحریک کننده شیمیایی به پلیس حمله کردند، به اموال آسیب رساندند و با اشغال ساختمان کنگره در جلسه تایید نتایج انتخابات وقفه انداختند. این حمله پس از آن صورت گرفت که ترامپ از طرفداران خود خواست تا برای لغو نتایج انتخابات به جنگ ادامه دهند. در جریان این حمله عده‌ای زخمی و ۵ تن کشته شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار