بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، فعالیت کلیه واحد‌های صنفی به غیر از واحد‌های یک تا تغییر شرایط و وضعیت شهرستان به نارنجی، بسته خواهند بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مازندران، محمد ابراهیمی رئیس صنعت معدن تجارت آمل گفت: از ابتدای آذر ماه ۱۸۰ واحد صنفی و در دی ماه ۱۲۵ واحد پلمب شدند که بیشتر صنف ها مثل پوشاک، کیف و کفش و موبایل فروشی و... به دلیل عدم رعایت ضوابط و مقرارات ستاد ملی کرونا پلمب شدند.

محمد ابراهیمی با اشاره به وضعیت قرمز در آمل گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا فعالیت کلیه واحد‌های صنفی به غیر از واحد‌های یک تا تغییر شرایط و وضعیت شهرستان به نارنجی بسته خواهند بود.

او با تاکید بر اینکه امروز و روز گذشته بیش از۵۰ مورد پلمب داشته ایم، عنوان کرد: از ابتدای آذر ماه ۱۸۰ واحد صنفی و در دی ماه ۱۲۵ واحد پلمب شدند.

رئیس صنعت معدن تجارت آمل ادامه داد: نانوایی ها، خواربار، لبنیات، قصابی‌ها و مرغ فروشی‌ها، تعمیرگاه ها، لوازم یدکی فروش ها، مصالح فروشی ها، واحد‌های خدماتی فنی و ... گروه یک هستند باز خواهند بود.

رئیس صنعت معدن و تجارت آمل افزود: کمبود روغن مانند گذشته نیست، اما هنوز به روال عادی برنگشته است و ۱۲۰ تن در دو سه روز آینده وارد می‌شود.

ابراهیمی از اصناف و مردم خواست تا دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.