مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: جوی پایدار همراه با وزش باد تا روز پنجشنبه در سطح استان اردبیل حاکم خواهد شد.

سیاوش محمدی، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی تا روز پنجشنبه هفته جاری جوی پایدار با وزش باد در سطح استان پیش بینی می‌شود.

او بیان کرد: برای مناطق شمالی استان افزایش ابر (با احتمال بارش پراکنده) از عصر امروز پدیده غالب خواهد بود و در این مناطق ابرناکی تا روز چهارشنبه هفته جاری تداوم خواهد داشت.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: با توجه به نفوذ زبانه‌های کم فشار در سطح زمین، سرعت وزش باد بتدریج افزایش خواهد یافت.

محمدی اظهار داشت: سرعت وزش باد تند بوده و از عصر روز چهارشنبه (۲۴ دی) به ویژه در مناطق مرکزی استان اردبیل نسبتاً شدید انتظار می‌رود.

او افزود: از نظر دمایی نیز دمای هوا روند افزایش تدریجی خواهد داشت که از اینرو در ارتفاعات استان (با در نظر داشتن وزش باد گرم و افزایش دما) رخداد بهمن دور از انتظار نیست.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: در روز‌های پنجشنبه و جمعه (۲۵ و ۲۶ دی) سرعت وزش باد‌های جنوبی تا ۸۲ کیلومتربرساعت هم خواهد رسید و لذا اختلال در پرواز‌های فرودگاه اردبیل به دلیل وزش باد احتمال می‌رود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.