"داستان آان" با فرنام نخستین نمایشنامه رادیویی ایران، بهمن ماه از درگاه‌های الکترونیکی معتبر ایران روانه بازار نشر می شود.

 سام رسولی نویسنده "داستان آان" در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: "داستان آان" نخستین نمایشنامه رادیویی ایران با دیالوگ محور بودن توانسته در حال و هوای کرونایی ملموس‌تر و جذابیت‌تر ساخته شود.

او افزود: نمایش رادیویی آان، به زودی و احتمالا در اوایل بهمن ماه ۹۹، از طریق یکی از درگاه‌های الکترونیکی معتبر ایران روانه بازار نشر خواهد شد. امید است "داستان آان" با فرنام نخستین نمایشنامه رادیویی ایران، با اسقبال چشمگیر شنوندگان کتاب صوتی رو به رو شود.


این نویسنده خلاق ادامه داد: آان نخستین دستاورد نمایش_رادیویی آکادمی بین المللی دوبلاژ مشهد است و با ۱۶ صداپیشه‌ی کارآزموده، صداپردازی حرفه‌ای و کارگردانی کارشناسانه، از دیگر کتاب‌های صوتی رایج در ایران، متمایز می‌شود.
 
آان تازه‌ترین داستان سام رسولی؛ بنیانگذار و خالق سبک دارکسم (با چشم بسته فیلم ببین) به شیوه‌ی نمایشی_رادیویی است که با توجه به صداپردازی و فضاسازی که در قالب این شاهکار هنری به کار رفته، نشان می‌دهد که این اثر بیش از آنکه یک پادکست و یا یک نمایش یک یا دو نفره باشد، یک فیلم است که در ژانر عاشقانه و اجتماعی ساخته شده است. صرفه‌جویی در هزینه‌های فیلم‌سازی برای آن دسته از افرادی که توانایی ساخت فیلم ندارند و همچنین جانبخشی به قصه از انگیزه‌ها و آماج این نویسنده‌ی نوآفرین می‌باشد.
 
انتهای پیام//ف.ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.