زنده بیرون کشیدن نوجوان مدفون شده در زیر بهمن!

نوجوان روس که حین وقوع بهمن به همراه خانواده اش مدفون شده بود به طرزی معجزه آسا از این حادثه جان سالم به در برد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه نجات یک نوجوان ۱۴ ساله در حادثه ریزش بهمن در یک پیست اسکی قطب شمال در منطقه «نورلیسک» روسیه را به تصویر می‌کشد. این نوجوان به همراه خانواده اش پس از ریزش ناگهانی بهمن در نیمه‌های شب مدفون شده بودند.

در این حادثه پدر، مادر و خواهر کوچک «ماکائِر» جان خود را از دست دادند، اما او از زیر آوار بهمن ۱۰ فوتی زنده بیرون کشیده شد. این نوجوان با این حال دچار جراحت و شکستگی در چند ناحیه از بدن شد که پزشکان بیمارستان حال او را نیز وخیم گزارش کرده اند. در زمان وقوع حادثه دمای هوا، ۱۳ - درجه فارنهایت (۲۵- درجه سانتی گراد) بود.


بیشتر بخوانید


ویدئویی که منتشر شده است نشان می‌دهد که او به طرز معجزه آسایی از زیر بهمن بیرون کشیده می‌شود. مادر ۳۸ ساله این نوجوان که نامش اعلام نشده در حالی که جانش را از دست داده بود از زیر بهمن بیرون کشیده شد. همچنین در این عملیات جستجو جسد «وِلاد پوپوف»، پدر ۴۹ ساله ماکائر به همراه جسد خواهر ۱۸ ماهه اش از زیر برف بیرون کشیده شد.

«ایگور شاتالوف»، مسئول پیست اسکی محلی، در این باره گفت که نگران است نیمی از ده گردشگر دیگر توسط بهمن دفن شده باشند. گفتنی است؛ جستجو برای یافتن قربانیان احتمالی این حادثه ادامه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.