بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال در مورد مسابقه دربی ۹۴ و شرایط آبی پوشان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد نوری بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال در مورد دربی ۹۴ گفت: انشاالله بتوانیم با کسب ۳ امتیاز این بازی صدرنشینی لیگ برتر را تثبیت کنیم. خوشحالم که تمام بازیکنان در اختیار کادر فنی هستند. خدا را شکر محروم و مصدوم نداریم. در نبود هواداران استرس بازیکنان کمتر می‌شود. امیدوارم بتوانیم بازی زیبایی را شاهد باشیم.

او در مورد اینکه بعضی از هواداران اعتقاد دارند که تیم محمود فکری خوب بازی نمی‌کند گفت: استقلال در اوایل فصل دچار افت بدنی بدی شده بود و تمرینات پیش فصل را دیر‌تر از سایر تیم‌ها شروع کرد. اعتقاد دارم باید به هر سرمربی فرصت داد تا بتواند خودش را نشان دهد. استقلال در ۲ بازی اخیر خود عملکرد خوبی داشته و زیبا بازی کرده است. به کادر فنی فعلی استقلال خوشبین هستم.

او در مورد حضور احتمالی دیاباته، قایدی و مطهری در خط حمله آبی پوشان گفت: اگر من سرمربی تیم بودم از هر ۳ بازیکن استفاده می‌کردم، اما محمود فکری هم در سیستمی که بازی می‌کند بسیار مدبرانه عمل می‌کند. قایدی، دیاباته و مطهری جزو آماده‌ترین بازیکنان استقلال هستند و این ۳ نفر برای هر دفاعی مزاحمت ایجاد می‌کنند. امروز خط دفاعی پرسپولیس روز سختی در پیش دارد.

نوری در مورد پیش بینی نتیجه دربی ۹۴ گفت: انشاالله استقلال ۲ بر صفر برنده می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار