علی شائی با بیان اینکه ایلام جزء استان‌های نخست تشکیل مجمع خیرین مردم نهاد است گفت:ایلام جزو ۱۰ استان نخست در تشکیل ارکان و تشکیلات مجمع خیرین است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛مظفر علی شائی مدیر کل ورزش وجوانان استان ایلام در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با بیان اینکه مجمع خیرین مهم‌ترین نیاز و ضرورت در حوزه جوانان و ازدواج است، گفت : ایلام جزو ۱۰ استان نخست در تشکیل ارکان و تشکیلات مجمع خیرین است.

مظفر علی شائی افزود: مجمع خیرین استان متشکل از افرادی است که بیشترین مقبولیت را در جامعه داشته و دارای قابلیت‌های بالایی در حوزه‌های مختلف اجتماعی هستند.

او  یادآور شد: تمهیدات لازم در خصوص حضور جوانان منتخب ستاد در دستگاه‌های عضو ساماندهی امور جوانان برای آشنایی بیشتر آنان با این حوزه فراهم می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام از تدوین مستند کارآفرینان جوان استان خبر داد و ادامه داد : این مستند توسط سازمان‌های مردم نهاد و حمایت مالی اداره کل ورزش و جوانان استان با هدف پخش از صداو سیما تدوین می‌شود.

علی شائی تاکید کرد: برای حمایت و توجه ویژه به جوانان استان ایلام، پنج مرکز تخصصی مشاوره ازدواج در شهرستان‌های ایلام و دهلران فعال شده است.

او اضافه کرد: این مراکز طبق ماده ۱۰۲ قانون برنامه و توسعه با هدف توجه به نقش آفرینی جوانان بصورت کاملا رایگان به جوانان مشاوره ازدواج خواهند داد.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.