جانشین سازمان بسیج سازندگی سیستان و بلوچستان گفت: افزون‌بر پنج هزار بسته معیشتی بین افراد آسیب دیده از ویروس کرونا تاکنون در این استان توسط بسیج سازندگی توزیع شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، غلامرضا ملایی جانشین سازمان بسیج سازندگی سیستان و بلوچستان اظهارداشت: این بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان کرونایی توسط پایگاه‌های بسیج و گروه‌های جهادی توزیع شده است.

او با اشاره به نقش جهادگران در دوران دفاع مقدس به عنوان سنگرسازان بی سنگر گفت: بعد از دوران دفاع مقدس در عرصه‌های مختلف سعی شده همین تلاش و برنامه جهادی که جهادگران در دوران دفاع مقدس داشته‌اند هم‌اینک نیز داشته باشند.

جانشین سازمان بسیج سازندگی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: امروز بسیج سازندگی پا جای پای جهادگران گذاشته و تلاش می‌کند در هر عرصه‌ای که نیاز باشد در خدمت مردم جامعه حضور فعال و تاثیرگذاری داشته باشد.

او  با اشاره به اینکه در برنامه‌های محرومیت‌زدایی مشکلات مردم رصد می‌شود اظهارداشت: در حاشیه شهرها طرح‌های کوچک زود بازده و برنامه‌های محرومیت‌زدایی در دستورکار است.

ملایی با بیان اینکه گروه‌های جهادی در حال انجام رسالت خود هستند افزود: کار جهادگران در شرایط کرونا با رکود مواجه نشده بلکه چندین برابر زمان‌های دیگر نیز فعالیت دارند تا بتوانند برای مقابله با این ویروس مشکلات مردم را کم کنند.

او  خاطر نشان کرد: هم‌اینک مطابق اطلس جهادی یکهزار و ۴۷۰ گروه جهادی ثبت داریم که بر اساس توانمندی و تخصصی که دارند در پروژه‌های عمرانی، کمک مومنانه و عرصه خدمت به مردم ایفای نقش می‌کنند.


انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار