مربی شاهین شهرداری بوشهر معتقد است مشکل این تیم نداشتن بازیکنی است که بتواند موقعیت خلق کند و گل بزند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  مهدی کریمیان مربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر که امروز تیمش مقابل مهمان خود چوکای تالش به تساوی بدون گل دست یافت، می‌گوید: این تیم به استثناء محمد ابراهیمی، بازیکن خلاقی جلوی زمین ندارد تا بتواند با استفاده از هوش فردی روی دروازه حریف موقعیت ایجاد کند.

او در جمع خبرنگاران اشاره می‌کند: روند بازی به گونه‎ای بود که شاهین ۹۰ درصد مالک زمین بود اما تیم حریف فقط دفاع کردند که این هم هنر آن‌ها است و ما باید بدانیم چطور باید گلزنی کرد.

مربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر ادامه می‌دهد: دست و بال تیم شاهین بسته است و  این تیم نیاز به بازیکنانی برای خلق موقعیت دارد.

کریمیان می‌گوید: با توجه به دیر بسته شدن تیم، در این چند هفته گذشته کادر فنی تلاش خود را به کار گرفته تا تیم بتواند به هماهنگی برسد و به خوبی فوتبال ارائه کند.


بیشتر بخوانید


او عنوان می‌کند: وقتی کمبود بازیکن وجود دارد باید طوری بازی کرد که کمبودها پوشش داده شود، شاهین امروز در دیدار با چوکا از بازیکن غیرتخصصی در خط حمله استفاده کرد.

مربی شاهین شهرداری بوشهر می‌گوید: درباره داوری اظهار نظر نمی‌کنم اما داوری در مجموع خوب بود و تیم شاهین باید به نحوی بازی را هدایت کند که بتواند نتیجه بگیرد.

کریمیان ادامه می‌دهد: اکنون با وجود کمبود بازیکنان امید است شاهین خود را در کورس مدعیان حفظ کند و در نیم فصل بتوانیم بازیکن جدید بگیریم.

او معتقد است: هر بازیکنی که در تمرین خوب کار کند مربی از او استفاده می‎کند و شاید شاهین اکنون تنها تیمی است که ۹۰ درصد بازیکنان بازی کرده‌اند.

در هفته نهم لیگ دسته اول فوتبال کشور شاهین شهرداری بوشهر از ساعت ۱۴ امروز در ورزشگاه شهید مهدوی این شهر در برابر چوکا تالش به میدان رفت که این دیدار  بدون گل مساوی پایان یافت.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.