مدیر انجمن زنان کارآفرین کرمانشاه، با اشاره به پایان برگزاری نمایشگاه صنایع دستی زنان کارآفرین در شهر سلیمانیه عراق، فروش محصولات و تولیدات زنان کارآفرین استان را در این نمایشگاه موفقیت‌آمیز دانست.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، لیلا عسکری مدیر انجمن زنان کارآفرین کرمانشاه گفت : زنان کارآفرین استان کرمانشاه با ۲۲ تُن تولیدات در ۳۳ غرفه نمایشگاه صنایع دستی شهر سلیمانیه شرکت داشتند که ۶ غرفه آن متعلق به زنان سرپرست خانوار بود که به صورت رایگان برای آن‌ها دایر شد.

او هزینه رفت و آمد، هتل و غرفه هر کارآفرین را هزار دلار اعلام کرد و گفت : زنان کارآفرین در این نمایشگاه محصولات و تولیدات خود را حدقل سه برابر قیمت داخلی به فروش رساندند که برای آن‌ها بسیار سودآور است.

عسکری، یکی از مزایای شرکت در این نمایشگاه را پیدا کردن طرف‌های تجار مستقر و دایمی در کردستان عراق برای فروش محصولات و تولیدات زنان کارآفرین استان عنوان کرد.

او افزود: در این نمایشگاه تولیداتی مانند صنایع چوبی، میناکاری، تولیدات چرمی دست ساز، و محصولاتی مانند زعفران محصول استان، عسل صحنه، بسته بندی میوه خشک، سوغات مانند کاک و نان برنجی عرضه شد.

مدیر انجمن زنان کارآفرین کرمانشاه با اشاره به محدودیت‌های تردد بین مرزی ناشی از شیوع بیماری کوید ۱۹؛ از تلاش‌های معاون هماهنگی امور اقتصادی و دفتر امور زنان و خانواده استانداری کرمانشاه به دلیل حمایت‌های آن‌ها از بانوان برای شرکت در نمایشگاه سلیمانیه قدردانی کرد.

عسکری با بیان اینکه انجمن زنان کارآفرین کرمانشاه ۵۸ عضور دارد و جزء اولین انجمن‌های زنان کارآفرین کشور است، گفت: بانوان کارآفرین بیشتر اشتغال خود را در حوزه زنان بی سرپرست بهزیستی ایجاد می‌کنند و یکی از حوزه‌های اشتغال آن‌ها در حوزه اشتغال روستایی است.

او یکی از برنامه‌های این انجمن را برگزاری مجدد این نمایشگاه در شهر سلیمانیه در اسفند ماه اعلام کرد و گفت: هم اکنون نماینده‌ای در شهر سلیمانه در حال انعقاد قرارداد غرفه‌های این نمایشگاه است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.