مهم‌ترین حوادث قزوین امروز بیست و سوم دی ماه سال ۹۹ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ داود عبدالمالکی جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بر روی عوامل حمل و نقل مواد مخدر مشخص شد، فردی در خرید و فروش مواد مخدر فعالیت دارد که پیگیری موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: بلافاصله موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان اطلاع داده شد و با اقدامات پلیسی و تبادل اطلاعات دو استان و در بازرسی از منزل متهم در یکی از شهر‌های استان اصفهان، ۴۰ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف شد.

سرهنگ عبدالمالکی گفت: در این زمینه یک نفر دستگیر شد.

رضایتمندی ۷۲ درصدی شهروندان از اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی

فرمانده انتظامی استان گفت: برابر نظرسنجی صورت گرفته توسط معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان، شهروندان اقدامات پلیس در موضوعاتی، چون مقابله با سارقان و مالخران، جمع آوری معتادین پرخطر و متجاهر، مقابله با اراذل و اوباش، برخورد با فروشندگان مواد مخدر، اجرای طرح‌های ترافیکی و مقابله با نزاع و درگیری را موجب کاهش جرائم و آسیب‌های اجتماعی دانستند.

سردار علی ابراهیمی افزود: نتایج حاصله از اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی در محلات و مناطق آلوده موجب افزایش میزان رضایتمندی شهروندان شده است و آنان وجود امنیت را در محلات مورد نظر ۷۲ درصد و در سطح خیلی خوب و خوب ارزیابی کرده اند.

کشف محموله قرقره‌های آلومینیومی قاچاق در بوئین زهرا

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا گفت: مأموران پلیس آگاهی این شهرستان حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور بوئین زهرا-ساوه به ۲ دستگاه خودروی سواری مشکوک شدند و تعقیب و گریز خودرو‌ها را متوقف کردند.

سرهنگ حسین رشید تبار افزود: یکی از رانندگان خودرو را رها کرد و با استفاده از تاریکی هوا از محل متواری، اما خودرو دومی با راننده توقیف شد.

این مسئول انتظامی افزود: در بازرسی از خودرو‌ها ۳۲۴ عدد کلاف قرقره‌ای سیم آلومنیومی خارجی فاقد مدارک مثبته گمرکی کشف و یک قاچاقچی در این زمینه دستگیر شد.

سرهنگ رشیدتبار ارزش این محموله را طبق برآورد کارشناسان ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.