مدیر عامل نیروگاه ری گفت: به دلیل قطع گاز، نیروگاه ری از مدار خارج شده و تمامی واحد‌های آن تعطیل شده است.

بادرستانی مدیر عامل نیروگاه ری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در حال حاضر نیروگاه ری از مدار خارج شده است.

او ادامه داد: ما آمادگی تولید برق را داریم، ولی به دلیل نبود گاز و مصرف بالا تمامی واحد‌های تولیدی ما از مدار خارج شده است و معلوم نیست چه زمانی وارد مدار می‌شود.

بادرستانی گفت: هر زمان شرکت گاز به ما گاز برساند تمامی واحد‌های تولیدی ما وارد مدار می‌شوند.


بیشتر بخوانید


گفتنی است، امروز تهران با قطعی قابل توجه و تقریبا گسترده برق مواجه شد. همزمان با تهران، برخی دیگر از شهر‌های کشور، به خصوص شهر‌های شمالی نیز با قطع پراکنده برق مواجه شدند.

بررسی‌ها نشان می‌دهد در حال حاضر در بین نیروگاه‌های تهران، نیروگاه‌های طرشت و ری از مدار بهره برداری خارج است که دلیل خاموشی این نیروگاه‌ها به خصوص نیروگاه ری، کمبود سوخت رسانی به این واحد‌ها بوده است.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۲۳ دی ۱۳۹۹
ممکنه خنده دار به نظر بیاد اما جلوگیری از احتمال حملات سایبری دشمن بیگانه به سرور نیروگاهها هم میتواند عاملی برای اختلال فعالیت نیروگاهها باشد.
Iran (Islamic Republic of)
سید
۱۶:۳۲ ۲۳ دی ۱۳۹۹
بیش از ۴ هزار مدرسه در تهران منهای شهرهای دیگر کشور که از گاز برای گرمایش استفاده می‌کردند، امسال تعطیل هستند. بیش از ۳۰ واحد دانشگاهی در تهران مانند دانشگاه شریف و خوابگاه‌های این دانشگاه‌ها که برای گرمایش و طبخ غذا از گاز استفاده می‌کردند منهای دانشگاههای سایر مناطق کشور هم به اندازه ۹۵ درصد تعطیل هستند.
هوا هم که هنوز کاملا سرد نشده است.
روحانی، بیژن زنگنه و کلانتری ملت را چی فرض کرده اند که می‌گویند مصرف گاز زیاد شده و برای تولید برق باید از مازوت استفاده کنیم مگر غیر اینه که می خواهند ملت را خفه کنند؟
چرا مجلس و قوه قضائیه کاری نمی‌کنند؟
ما ملت ایران از این وضع شاکی هستیم و تقاضای رسیدگی داریم.
آخرین اخبار