مسئول اداره تبلیغات اسلامی زیرکوه گفت: با توجه به شیوع کرونا، لازم است برنامه‌ریزی‌ ویژه‌ای تدارک دیده شود تا بتوانیم هر چه باشکوه‌تر دهه فجر امسال را گرامی بداریم.

حجت الاسلام اسماعیلی مسئول اداره تبلیغات اسلامی زیرکوه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: علی رغم تبلیغات دشمنان مبنی بر نا امید کردن مردم، جشن‌های دهه فجر امسال نشان خواهد داد مردم با تمام فشار‌ها و تحریم‌ها نظام را دوست دارند و پای نظام مقدس جمهوری اسلامی تا آخر ایستاده اند.

او مساجد، هیئات مذهبی و کانون‌های فرهنگی را شناخته‌ترین تشکل‌های مردمی عنوان کرد و افزود: مساجد گام به گام در دوران مبارزات و پیروزی انقلاب نقش ارزنده خود را ایفا کرده اند.

حجت الاسلام اسماعیلی بیان کرد: آذین بندی‌های متنوع، تبلیغات محیطی جذاب، برگزاری محافل قرآنی، شب شعر، محافل و جلسات فرهنگی و همچنین استفاده از فضای مجازی از مهم‌ترین برنامه‌های دهه فجر امسال در شهرستان خواهد بود.


بیشتر بخوانید


مسئول اداره تبلیغات اسلامی زیرکوه گفت:  بیانیه‌ی گام دوم انقلاب نیز در ایام الله دهه فجر تبیین خواهد شد.

او با بیان اینکه با شیوع ویروس کرونا، امسال برگزاری برنامه‌های دهه فجر متفاوت با تمامی سال‌ها است،افزود: این برنامه‌ها همچون دیگر برنامه‌ها از زمان شیوع کرونا با رعایت دستورالعمل‌ها و نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار خواهدشد.

انتهای پیام/ ر ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار