رئیس شورای اسلامی شهر دزفول گفت: مشکل اعضای شرکت تعاونی مسکن شهرداری این شهرستان بعد از ۱۶ سال برطرف شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید مصطفی عظیمی‌فر رئیس شورای اسلامی شهر دزفول گفت: با توجه به تورم سال‌های اخیر و فوت شدن تعدادی از کارکنان شهرداری در سال‌های گذشته، ورثه با مشکلات متعددی روبرو بودند که شورای اسلامی شهر برای رفع مشکل تعاونی مسکن شهرداری و اعضای آن، جلسات مختلفی برگزار و درنهایت این مشکل را بعد از ۱۶ سال برطرف کرد.

او افزود: تسهیل در امور شهر و شهروندان مهمترین وظیفه شورا است و اعضای آن نیز تمام تلاش خود را در این مسیر بکار خواهند گرفت.

علیرضا اسدی ذاکر نائب رئیس تعاونی مسکن کارکنان شهرداری دزفول نیز بیان داشت: سال ۸۳ زمینی واقع در انتهای شرقی خیابان شریعتی و دارالمومنین برای اعضای تعاونی که پرسنل شهرداری بودند تهیه و تقسیم شد.

او تصریح کرد: اختلاف بین مالک و شهرداری درخصوص متراژ کلی زمین پیش آمد که تا حدود ۳ سال پیش و با پیگیری‌های انجام شده، شرکت تعاونی مسکن برای رفع مشکل چندین ساله ورود کرد که درنهایت مقرر شد نظریه شهرداری ملاک عمل قرار گیرد.

اسدی ذاکر ادامه داد: قرار بود این زمین بین اعضای تعاونی مسکن تقسیم شود و شرکت تعاونی از سه سال پیش اقداماتی برای مصالحه انجام داده که خوشبختانه با مساعدت خاص نماینده و فرماندار و رئیس و برخی اعضای شورای شهر، مصوبه ۴۵ درصد سهم تعاونی از زمین‌ها تایید و برای اجرا به شهرداری ارسال شد و زمانی که زمین قطعه بندی شده بود قرار بود به هر عضو شرکت ۱۵۲ مترمربع زمین برسد و با این مصوبه حدود ۱۳۰ مترمربع خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.