نماینده گرگان و آق‌قلا از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام خواستار صدور مجوز منطقه آزاد تجاری استان گلستان شد.

مردم گلستان منتظر صدور مجوز منطقه آزاد تجاری استانشان هستندبه گزارش خبرنگار  مجلس گروه  سیاسی  باشگاه  خبرنگاران  جوان، غلامرضا منتظری نماینده گرگان و آق‌قلا در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی خطاب به اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: مردم شریف گلستان سال‌ها در انتظار صدور مجوز منطقه آزاد تجاری هستند؛ زیرا با تحقق آن سیمای گلستان متحول می‌شود، اقتصاد رونق می‌گیرد، تولید جهش می‌یابد و با برقراری ارتباط تجاری با کشورهای شرقی، ضریب استقامت و پایداری ایران در برابر تحریم‌های ظالمانه قطعاً فزونی می‌گیرد.


بیشتر بخوانید

مناطق آزاد از چند دولت آزادند؟


او خطاب به رئیس جمهور گفت: روند نامناسب افزایش قیمت‌ها آن از نهاد مردم برآورده و سفره معیشت‌شان را هر روز کوچکتر می‌کند. تا کی شاهد و ناظر باشیم؟ آستین همت را بیش از گذشته بالا بزنید و این وضعیت نابسامان رنج‌ها را سامان دهید. این وضعیت شایسته مردم نجیب ایران اسلامی نیست.

منتظری به قالیباف رئیس پارلمان اظهار کرد: برخی شواهد و قرائن حاکی از این است که بودجه استان‌هایی محرومی از جمله گلستان، در لایحه بودجه ۱۴۰۰ کاهش پیدا کرده است. با توجه به سیاست فقر ستیزی و محرومیت زدایی مجلس یازدهم، از رئیس مجلس انتظار دارم آستین همت بالا بزند و با پیشگیری از این واقعه، غبار محرومیت را از سیمای استان‌های محروم به ویژه گلستان بزداید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار