واکنش کاربران به آلودگی هوا و قطع برق در تهران

کاربران فضای مجازی با انتشار هشتگ‌هایی اعتراض خود را به آلودگی هوا و قطع برق نشان دادند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هرساله به طور معمول در زمستان مصرف گاز تمامی خانوار‌ها بالا رفته و کشور با کمبود این سوخت فسیلی مواجه می‌شود. آلودگی هوا و قطعی برق در کشور به یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم در این روزها تبدیل شده است.

به همین منظور مردم به این موضوع مهم در فضای مجازی  واکنش نشان داده و از مسئولان کشور به دلیل اینکه تا کنون چاره‌ای برای حل مشکلات آلودگی هوا و قطعی برق انتقاد کردند. کاربران با انتشار هشتگ #مسئولان_ناکارآمد و #آلودگی_هوا اعتراض خود را در توئیتر نشان داده و در این باره نوشتند: "وقتی برق را بدون اطلاع قطع می‌کنید باعث ضرر‌های مالی و جانی زیادی می‌شوید، لطفا کمی انصاف داشته باشید." بعضی دیگر از کاربران با اشاره به آلودگی هوا نوشتند:" کاش کمی به فکر سلامتی مردم باشید با این وضعیت هوا تمام مریض‌هایی که مشکل ریه‌ دارند از دست می‌روند، کاش مسئولان کشور فکری بکنند. "

برخی دیگر فعالان صفحات اجتماعی هشتگ‌هایی مثل #بیت_کوین و #قطعی برق را در فضای مجازی ترند کرده و این دو مسئله را با هم مرتبط دانستند. کاربران در خصوص این موضوع نوشتند که به دلیل بالا رفتن قیمت این پول مجازی، طرفداران آن بیشتر شده است. فعالان این حوزه با ورود به مزارع بیت کوین، برق زیادی مصرف کرده و باعث قطعی برق در بیشتر شهرها شده‌اند. در ادامه توئیت‌های طنز و انتقادی کاربران مشاهده می‌کنید:

مسئول ناکارامد

مسئول ناکارامد

مسئول ناکارامد

مسئول ناکارامد

قطعی برققطعی برق

قطعی برق

قطعی برق

قطعی برق

قطعی برق

آلودگی هوا

آلودگی هوا

آلودگی هوا

آلودگی هوا

آلودگی هوا

آلودگی هوا

آلودگی هوا

انتهای پیام/

 


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.