استاندار قزوین و هیئت همراه از چند واحد تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی حیدریه واقع در شهرستان تاکستان بازدید کرد و در جریان مسایل و مشکلات آن‌ها قرار گرفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، جمالی پور استاندار قزوین در بازدید ازشرکت قادر صنعت زاگرس تولید کننده ماشین آلات جدا کننده مواد معدنی و بسته بندی در شهرک صنعتی حیدریه گفت: اصلی‌ترین سیاست دولت در راستای تحقق رونق و جهش تولید، حمایت از تولید داخلی است.

جمالی پور خاطرنشان کرد: براساس مصوبه کارگروه ستاد تسهیل تمامی واحد‌های صنعتی و تولیدی استان که در چندین سال گذشته دارای مشکل بودند مشکلات آن‌ها در حال بررسی است تا بتوانیم راهکار‌های لازم برای رونق آن‌ها پیدا کنیم.

وی افزود: بازدید از واحد‌های تولیدی و صنعتی با هدف حل موانع و مشکلات تولید و رونق اشتغال انجام می‌گیرد و مواردی که در بازدید‌ها توسط مدیران واحد‌های تولیدی بیان می‌شود به جد پیگیری و برای حل آن تلاش می‌شود تا تصمیمات لازم اتخاذ شود.

استاندار قزوین همچنین از شرکت هوا سلولز تولید کننده انواع پد سلولزی و شرکت شمش ریزان البرز تولید کننده انواع شمش فولادی و همچنین شرکت رهیار گستر نوین طرح تولید کننده قیر و هیدرو کربن و عایق رطوبتی دیدن کرد.

در این بازدید‌ها مدیران واحد‌های صنعتی با ارائه گزارشی از وضعیت تولیدی خود و با بیان برخی مشکلات از جمله تسهیلات بانکی، سرمایه در گردش، تأمین آب، خدمات زیربنایی در شهرک صنعتی حیدریه خواستار مساعدت استاندار قزوین شدند.

در ادامه استاندار قزوین از شرکت صنعت غذایی کوروش تولید کننده انواع روغن‌های خوراکی با برند‌های اویلا و فامیلا در تاکستان بازدید کرد.

شهرک صنعتی حیدریه به مساحت ۱۰۸ هکتار در شهرستان تاکستان قرار دارد.

۵۵ واحد تولیدی در این شهرک صنعتی دارای پروانه بهره برداری هستند و چهار هزار نیروی کار در آن اشتغال دارند.

۱۸ طرح تولیدی در شهرک صنعتی حیدریه در دست ساخت است.

انتهای پیام/

استان قزوین یک شهر صنعتی، ۶ شهرک صنعتی و ۱۳ ناحیه صنعتی دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار