با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی عملیات ساخت ۳۰۰ واحد مسکن ملی در شازند آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با حضور طاهرخانی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهر‌های جدید عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن در شهر مهاجران آغاز شد.

شهر مهاجران از توابع شهرستان شازند است و در طرحی طرح اقدام ملی مسکن این شهر که امروز کلنگ زنی شد قرار است ۳۰۰ واحد مسکونی ساخته شود.

به گفته احمد مرزبان مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی سهم این استان در اقدام ملی مسکن ۲۲ هزار واحد است واستان مرکزی جزو ۳ یا ۴ استان برتر کشور در ساخت مسکن ملی است.

مرزبان افزود: از این ۲۲ هزار واحد ۱۰ هزار واحد مسکن برای افراد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی رحمت لله علیه است که اعتبار و زمینش مشخص شده، ۲ هزار واحد مسکونی برای افراد زیر پوشش نهاد‌های حمایتی مثل بهزیستی است که آن هم تامین اعتبار شده و امیدوارم تا تابستان ۱۴۰۰ بتوانیم این واحد‌ها را به بهره‌برداری برسانیم.

طبق گفته نبیان معاون وزیر راه و شهر سازی در اقدام ملی ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در سطح کشور طی ۲ سال ۹۸ و ۹۹ دردستور کار دولت قرار گرفته که ۲۰۰ هزار واحد آن در شهر‌های جدید۱۰۰ هزار واحد از سوی بازآفرینی شهری و ۱۰۰ هزار واحد هم از سوی بنیاد مسکن ساخته ساخته می‌شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.