یک نماینده دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا از انجام اقدامات لازم برای برکناری دونالد ترامپ سخن گفت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان ، به نقل از شبکه خبری سی ان ان، یک نماینده دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا از انجام اقدامات لازم برای برکناری دونالد ترامپ از سمت ریاست جمهوری سخن گفت.

«ول دمینگز» نماینده دموکرات آمریکایی گفت: به زودی اقدامات لازم را برای برکناری که با وظیفه قانونی ما برای مورد بازخواست قرار دادن رئیس جمهور مرتبط است، بکار خواهیم بست.

او در ادامه افزود: خیانتی بالاتر از آنچه رئیس جمهور (ترامپ) انجام داد، شاهد نبودیم.

این نماینده دموکرات در ادامه افزود: امیدوارم که جمهوری خواهان به تلاش‌های صورت گرفته برای برکناری رئیس جمهور بپیوندند.

این در حالی است که کن باک، معاون جمهوری خواه آمریکا به شبکه خبری سی ان ان گفت: من علیه تلاشهای کنونی  رأی خواهم داد؛ چرا که این مسأله کشور را تقسیم خواهد کرد.

او در ادامه افزود: نباید اقدامات برکناری را به یکباره انجام دهیم, بلکه این کار باید پس از جلسات طولانی صورت پذیرد.

همچنین شهردار نیویورک اعلام کرد این شهر تمامی قراردادهای خود را با سازمان ترامپ به سبب مسأله حمله به کنگره ملغی کرده است.

استینی هویر رهبر اکثریت در مجلس نمایندگان نیز به شبکه خبری اس ان بی سی گفت: ما منتظر نخواهم ماند و اقدامات برای برکناری رئیس جمهور را به سنا در نزدیک ترین زمان ممکن ارجاع خواهیم داد.

او در ادامه تأکید کرد: ترامپ هر کاری به منظور ترساندن مسئولانی که حقیقت را فاش کردند، انجام داد. آنچه رئیس جمهور انجام داد، لزوم برکناری از هر سمت دولتی را در آینده می‌طلبد

از سوی دیگر، جودی چو نمایندهٔ حوزه انتخابیه کالیفرنیا در سخنانی گفت: نیاز است تا رئیس جمهور سریعا برکنار شود و امور بازخواست قرار گیرد.  او گفت: ما مورد حمله تروریست‌هایی قرار گرفتیم که ترامپ آن‌ها را تشویق کرده بود. او باید برکنار شود.

جولیا برونلی، نماینده دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا  نیز در سخنانی گفت: از جمهوری خواهان می‌خواهم تا به این طرح رای دهند و از قانون اساسی حمایت کنند. لوید دگت نماینده دموکرات نیز گفت: رئیس جمهور دزدان دموکراسی را در سراسر جهان تشویق کرد و همین کار را هفته گذشته انجام داد.

این در حالی است که جیم جردن، نماینده جمهوری خواه گفته است: آمریکایی‌ها از دوگانگی استاندارد‌هایی که دموکرات‌ها بدان اعتماد دارند، خسته شده اند. او گفت: نمی‌دانم این کار به کجا خواهد انجامید، اما پروژه برکناری برای کشور خطرناک است. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار