فرمانده انتظامی سلسله خبر داد؛

توقیف۶۷ دستگاه خودروی متخلف در سلسله

فرمانده انتظامی سلسله گفت: ۶۷ دستگاه خودروی متخلف دارای دستور قضایی در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی این شهرستان توقیف شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، سرهنگ عسکر عیسایی فرمانده انتظامی سلسله اظهار داشت: در این خصوص۲ هزار و ۱۰۰ دستگاه خودرو در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی سلسله استعلام شد.

عیسایی تصریح کرد: در این راستا خودرو‌های دارای دستور قضائی پارک شده و در حال تردد، توسط چهار تیم گشت و یک تیم نظارتی در سطح شهرستان استعلام و ۶۷ دستگاه توقیف شدند.

او همچنین با اشاره به دستگیری عاملان تیراندازی‌های شب گذشته در شهرستان تصریح کرد: در این رابطه ۲ نفر دستگیر و ۲ دستگاه خودروی آنان نیز توقیف شده است.

فرمانده انتظامی سلسله بیان کرد: یکی از اولویت‌های پلیس در اجرای این طرح ها، ارتقای کیفی احساس امنیت بین شهروندان با هدف ایجاد آسایش روحی و روانی، برقراری نظم و امنیت مطلوب و رفع دغدغه‌های مردم است.

عیسایی گفت: تولید و حفظ امنیت، نیازمند مشارکت شهروندان با پلیس است بنابراین از مردم تقاضا می‌شود هرگونه موارد خلاف در حوزه اختیارات نیروی انتظامی را با شماره ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.