سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر گفت: مسئولان شهرستان باید اقدامات کاربردی درخصوص قانون هوای پاک به منظور دستیابی به اهداف این طرح را در دستورکار قرار دهند.

شهاب صدیقی سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با تاکید بر اجرای قانون هوای پاک در این شهرستان گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید به صورت ویژه به منظور دستیابی به اهداف این طرح، اقدامات کاربردی را در دستورکار خود قرار دهند.

او افزود: مدت ۲۰ سال قبل در خوزستان و بندر ماهشهر اقدامات مختلفی پیرامون مسائل آب و هوا از جمله؛ محیط زیست، حیوانات بلاصاحب و ناقل بیماری، کمربند سبز، پسماند و دیگر موارد انجام شد که در کمیسیون‌ها و کارگروه‌های متفاوتی پیگیری شدند.

صدیقی اظهار داشت: در این رابطه در سال ۹۶ قانونی مصوب شد که بر اساس آن اکثریت این کارگروه‌ها تجمیع و در یک قانون جامع و واحد بنام قانون هوای پاک گنجانده شده تا بتوان با متمرکز و متحد نمودن سایر دستگاه‌های ذیربط در مسائل زیست محیطی و آب و هوایی، اقدامات سازمان یافته و کارشناسی شده با درنظر گرفتن سایر جوانب صورت دهیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر تصریح کرد: در جلسه‌ای که با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد، آیین نامه‌های اجرایی قانون هوای پاک تشریح شد و جهت انجام اقدامات کارشناسی و عملیاتی نمودن آن‌ها صورت می‌گیرد تا پس از ۱۵ روز کاری مجدداً مدیران دستگاه‌های حاضر در این کارگروه طرح‌ها و پیشنهادات کارشناسی خود را ارائه نمایند.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: هوای پاک ، آلودگی هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.