رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: با ثبت دو روز بدون فوتی کرونایی در مهاباد، آمار قربانیان در این شهرستان همچنان ۳۰۷ نفر باقی ماند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی اظهار داشت: در شبانه روز گذشته ۴۲ بیمار جدید کرونایی در آذربایجان غربی بستری شدند که ارومیه با ۱۶، خوی و میاندوآب هرکدام با ۷ بیمار جدید بیشترین تعداد بستری در استان را داشتند.

آقازاده افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۴ نفر بر اثر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ جان باختند که با احتساب این فوتی‌ها تعداد قربانیان در استان به ۳ هزار و ۴۱۹ نفر ‏رسیده است‎.

او تصریح کرد: طبق آخرین آمار، تعداد بستری‌های کرونا ویروس در ‏آذربایجان‌غربی به ۳۴۱ نفر رسیده که از این تعداد ۱۶۳ نفر مشکوک و ۲۴۰ نفر مبتلا ‏به کرونا هستند‎.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی اضافه کرد: تعداد بستری‌شدگان در آی‌سی‌یو نیز ۱۲۹ نفر است که از این تعداد، ۲۹ نفر به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند‎.

آقازاده از شهروندان خواست از تردد غیرضروری در سطح شهر خودداری کرده و در استفاده از ماسک و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اهتمام ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.