توییتر حساب کاربری یکی از اعضای مجلس نمایندگان آمریکا را به دلیل آنکه در جریان حمله به ساختمان کنگره موقعیت مکانی «نانسی پلوسی» را فاش کرده بود مسدود کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی راو استوری، توییتر این هفته حساب کاربری «لورن بوبرت» عضو مجلس نمایندگان آمریکا از حزب جمهوری خواه را که از کیوانان (یک تئوری توطئه راست تندرو) QAnon حمایت می‌کند مسدود کرد.

این نماینده در توییتر به طور زنده موقعیت مکانی «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان را در جریان شورش مرگبار به ساختمان کنگره منتشر کرده بود. لورن بوبرت در اینستاگرام فاش کرد توییتر از ارسال پیام‌های او تا روز تحلیف در ۲۰ ژانویه جلوگیری کرده است، اما بلافاصله مشخص نشد که چرا توییتر حساب این عضو مجلس نمایندگان را مسدود کرده است.

کاربران توییتر هفته گذشته و پس از این که بوبرت با استفاده از توییتر جزئیات امنیتی نانسی پلوسی را زمانی که یک گروه از طرفداران ترامپ رئیس جمهور کنونی آمریکا به ساختمان کنگره حمله کرده بودند، فاش کرد، زندانی شدن این نماینده جمهوری خواه را خواستار شدند.

به دنبال این کودتای نافرجام، «اریک سوالول» Eric Swalwell نماینده دموکرات کنگره گفت بوبرت مرتکب جرم شده است. سوالول در توییت خود نوشت "مانند هر شهروندی که مرتکب جرمی شده است، لورن بوبرت حق دارد سکوت کند. من پیشنهاد می‌کنم که او از این حق استفاده کند."

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار