مرتضی بختیاری گفت: در برنامه داریم تا سال آینده برای ۳۰۰ هزار مددجوی کمیته امداد امام خمینی(ره) اشتغال ایجاد کنیم.

مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور در سفر به تربت جام در حاشیه بازدید از یک کارگاه صنعتی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، با اشاره به اهداف سفر به خراسان رضوی گفت: سفر به شهرستان‌های خراسان رضوی با هدف توانمندسازی مددجویان صورت گرفته که در بازدید از سه شهرستان تایباد، صالح آباد و تربت جام نسبت به توانمند سازی مددجویان اقدامات خوبی انجام شده است.

او افزود: توانمندسازی در حوزه اشتغال، مسکن و فعالیت‌های فرهنگی را در عرصه خودباوری و خود اتکایی تعریف می‌کنیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی کشور ادامه داد: کار‌های بزرگی در این سه شهرستان انجام گرفته است و سهمی که برای اشتغال تعیین شده بود به طور صددرصد عملیاتی شده است.

بختیاری بیان کرد: حمایت فرمانداران و بانک‌های عامل در تربت جام بسیار تعیین کننده بود؛ در بازدید از کارگاه صنعتی موفق در این شهرستان مشاهده کردیم که خانواده کارآفرینی با مبلغ ۶۵میلیون تومان وام توانسته اند اشتغال ایجاد کنند.

او تصریح کرد: این خانواده هنر توسعه کار را هم دارند و قرار شد با کمک فرماندار در شهرک صنعتی زمین‌ بیشتری در اختیار بگیرند.
 
رئیس کمیته امداد امام خمینی کشور با اشاره به تسهیلات در نظر گرفته شده در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: سال آینده  ۳۰۰هزار اشتغال ایجاد خواهیم کرد و امسال در برنامه داریم تا ۲۱۰ هزار اشتغال کنیم که تا آخر آذر ماه ۱۵۰هزار اشتغال ایجاد شده است و مابقی بصورت پرونده در بانک‌های عامل قرار دارند.

انتهای پیام//ز. ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار