سارقان طلافروشی رشت دستگیر شدند

فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری سارقان طلافروشی خیابان سردار جنگل رشت خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری سارقان طلافروشی خیابان سام (سردار جنگل) رشت خبر داد و گفت: تمام طلا‌های سرقتی کشف و ضبط شد.

او افزود: هفته گذشته به دنبال سرقت یک واحد طلافروشی در رشت، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی گیلان اظهار داشت: با توجه به نامعلوم بودن هویت سارقان و استفاده آنها از پوشش صورت، مأموران در یک سری عملیات‌های پیچیده با استفاده از شگرد‌های پلیسی و اقدامات فنی، موفق به شناسایی خودرو و هویت متهمان پرونده شدند.

سردار ملکی ادامه داد: مأموران با آگاهی از نقشه حساب شده سارقان، موفق شدند محل اختفاء آنها را در ۲ محل جداگانه شناسایی و با هماهنگی‌های به عمل آمده ضمن دستگیری سارقان و توقیف خودروی آنها، تمامی طلا‌های سرقتی را نیز کشف کنند.

او تصریح کرد: هیچ نقطه‌ای از استان گیلان برای فعالیت سارقان و مخلان نظم و امنیت مردم امن نیست و پلیس مقتدرانه با هرگونه حرکات غیرقانونی برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دانایی رمز امنیت
۱۷:۵۶ ۲۶ دی ۱۳۹۹
اگر قفل ضد زورگیری داخل گاوصندوق داشتند اصلا همون اول کار سارقین تموم بود و این‌ همه پشت سر کارمند طلافروشی حرف و حدیث در نمیومد