فرماندار خرم‌آباد:

فاز اول مجتمع گردشگری مخمل‌کوه خرم‌آباد دهه فجر افتتاح می‌شود

فرماندار شهرستان خرم‌آباد گفت: فاز اول مجتمع گردشگری مخملکوه خرم آباد با ۱۶۰ نفر اشتغال مستقیم در دهه مبارک فجر افتتاح می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، جعفر طولابی فرماندار شهرستان خرم‌آباد روز جمعه در جریان بازدید مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان از مجتمع تفریحی و گردشگری مخملکوه گفت: مجتمع‌های گردشگری و تفریحی از این دست یکی از زمینه‌های رشد و توسعه استان به خصوص در بخش اشتغالزایی است.

طولابی اظهار داشت: افتتاح این طرح می‌تواند در رونق گردشگری منطقه و ایجاد اشتغال برای همشهریان سهم بسزایی داشته باشد و تنها در فاز نخست این طرح تعداد ۱۶۰ نفر به صورت مستقیم مشغول به کار می‌شوند و در صورت تکمیل فاز‌های دوم و سوم این تعداد به ۵۰۰ نفر خواهد رسید.

او در این جلسه خواستار کمک همه جانبه دستگاه‌های اجرایی در جهت حل مشکلات این مجتمع بزرگ شد و افزود: منابع طبیعی شهرستان در جهت واگذاری عرصه‌های منابع ملی برای گسترش این طرح و همچنین رفع تصرفات غیرمجاز در این عرصه‌ها از طریق مبادی قانونی اقدامات لازم را اجرایی کند.

عملیات اجرایی فاز نخست دهکده گردشگری و سلامت مخملکوه لرستان نهم مرداد ۱۳۹۴ با حضور استاندار لرستان و جمعی از مسئولان استانی در خرم آباد آغاز شد. این مجتمع طبیعی ظرفیت ایجاد تفرجگاه عمومی را دارد و در صورت ساماندهی به یکی از قطب‌های مهم گردشگری استان و منطقه تبدیل می‌شود.

این مجتمع گردشگری ۱۸ هزار مترمربع مساحت دارد. در این فاز ۵۷ سوئیت و اتاق، بخش پذیرایی، سفره‌خانه سنتی و کافی‌شاپ دیده شده است.

پیشتر هزینه‌های صرف شده برای این پروژه اینگونه اعلام شده بود که حدود ۱۲ میلیارد تومان توسط سرمایه‌گذار برای آن هزینه شده است و برای اتمام این مجتمع به ۷۰ میلیارد تومان دیگر نیاز است.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.