سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان از برگزاری نخستین جشنواره نمایش نامه نویسی در استان زنجان خبر داد و گفت: علاقه ‌مندان می‌توانند آثار خود را تا ۱۵بهمن به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، احمدخانی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان باهمکاری انجمن هنر‌های نمایشی در راستای تقویت نمایش نامه نویسی و ترویج فرهنگ ایرانی، اسلامی و شناسایی و رشد استعداد‌ها در این حوزه نخستین جشنواره نمایش نامه نویسی را برگزار می‌کند. 

این مسئول در تشریح شرایط شرکت در جشنواره افزود: موضوع نمایش‌نامه‌ها آزاد است، اما نمایش‌نامه‌هایی که با محوریت پرداخت به مضامین ملی، مذهبی، بهره گیری از دست مایه‌های فرهنگی، بومی و ارزش‌ای انقلاب و دفاع مقدس، با استفاده‌ی صحیح از عناصر تشکیل دهنده درام باشد در اولویت خواهند بود.

او ادامه داد: این جشنواره پذیرای آن دسته از متون است که، چاپ نشده باشند و در هیچ جشنواره یا مسابقه نمایش نامه نویسی شرکت نکرده باشند و هر نمایشنامه نویس می‌تواند حداکثر با دو اثر در جشنواره شرکت کند.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: نمایش نامه نویسان محترم، جهت حضور در جشنواره می‌بایست فرم تکمیل شده جشنواره به همراه یک نسخه چاپی و یک فایل PDF از نمایش نامه مورد نظر را تا زمان تعیین شده، به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

احمدخانی تشریح کرد: به نمایش نامه‌های برگزیده با ذکر اولویت دیپلم افتخار، لوح سپاس و جایزه نقدی اهدا خواهد شد و همچنین  انجمن هنر‌های نمایشی استان زنجان آثار برگزیده را جهت چاپ و انتشار حمایت خواهد کرد.

او با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره، ۱۵ بهمن ماه ۹۹ است و آئین اختتامیه و اعلام برگزیدگان اهداء جوایز نیز ۲۰ بهمن ماه ۹۹ می باشد، گفت: علاقه‌ مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه نخستین جشنواره نمایش نامه نویسی استان زنجان واقع در، خیابان شیخ فضل اهلل نوری، فرهنگسرای امام خمینی (ره) طبقه اول، دفتر انجمن هنر‌های نمایشی زنجان ارسال و یا در پیام رسان واتس آپ به شماره ۰۹۳۷۱۱۸۵۸۹۰ پیام دهند.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.