مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط مختلف این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید امیری، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت این تیم پیش از دیدار با فولاد اظهار داشت: تمرینات خوبی را انجام داده ایم و تمام بازیکنان و کادرفنی مصمم هستند روند خوبی که در بازی با استقلال داشتند را حفظ کرده و بتوانیم با کسب امتیاز در دیدار‌های آینده به صدر جدول برسیم.

او افزود: هواداران ما انتظار دارند پرسپولیس کار بزرگی انجام دهد و تمام بازیکنان باید این انتظار‌ به حق را درک کنند. تمام تلاش ما برای کسب بهترین نتایج است، اما برخی مواقع اسیر اتفاق‌های فوتبال می‌شویم.

امیری ادامه داد: اطمینان داشته باشید با تمام توان در تمام بازی‌ها ظاهر می‌شویم و دوست داریم همیشه طرفداران خوشحال باشند تا به پرسپولیس که از لحاظ شخصیتی و فوتبالی بهترین تیم ایران است، افتخار کنند.


بیشتر بخوانید


هافبک تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته خیلی از مواقع گل زده‌ایم و توانسته ایم آن را حفظ کنیم، اما گل خوردن در دقایق پایانی بازی‌های اخیر نشان می‌دهد که تمرکز ما پایین است. مطمئن باشید این اتفاق‌ها تمام می‌شود.

امیری در پایان گفت: قبل از دربی خیلی از دوستان با من تماس گرفتند و گفتند احساس می‌کنیم می‌توانی در بازی با استقلال گل بزنی. نفرات پرسپولیس تا آخرین دقیقه با تمام توان‌ تلاش کردند و همین امر سبب گلزنی من شد. باید از تمام بازیکنان و افرادی که زحمت کشیدند قدردانی و تشکر کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار