رئیس اداره سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه گفت: از ابتدای آذرماه تاکنون، ۲۳ واحد صنفی متخلف در تربت حیدریه به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی پلمب شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ؛ مهدی سعیدی رئیس اداره سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه گفت: با اجرای "طرح شهید سردار سلیمانی" و تشکیل ۵۰ تیم متشکل از کارشناسان بهداشت محیط، نیرو‌های داوطلب هلال‌احمر و بسیج، دفاتر خدمات سلامت (بخش خصوصی)، خانه کارگر و نیرو‌های مردم نهاد دارای تفاهم‌نامه بازرسی‌ها در ادارات سطح شهرستان و اماکن عمومی آغازشد.

او افزود: تا صبح امروز تعداد چهار هزار و ۵۲۶ بازرسی از واحد‌های صنفی صورت گرفته است که با این بازدید‌ها ۴۹۳ مورد اخطار و ۲۳ مورد پلمب شده اند.

رئیس اداره سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه ادامه داد: ۳۸۳ مورد گند‌زدایی و ضدعفونی منازل از آغاز اجرای طرح تا صبح امروز انجام شده است و امیدواریم با مشارکت مردم و دوری از ساده‌انگاری بیماری کرونا بتوانیم در قطع زنجیره انتقال این بیماری گام برداریم.

انتهای پیام/ا. غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار