معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: زمان برگزاری و مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره تئاتر خیابانی کهن دشت البرز مشخص شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، دهقان هراتی، معاون هنری سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  البرز با بیان این که زمان برگزاری و مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره تئاتر خیابانی کهن دشت البرز مشخص شد گفـت: بر مبنای برنامه زمان بندی در این شورا مقرر شد رویداد اصلی و اجرای آثار راه یافته به مرحله داوری نهایی و مراسم اختتامیه در روزهای ۲۹ و ۳۰ بهمن ماه برگزار شود. 
 
معاون هنری سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  البرز افزود:  طی این مدت مجموعه هماهنگی هایی با مرکز هنرهای نمایشی کشور و هم زمان مراجع استانی و شهرستانی نیز انجام خواهد شد. 
 
هراتی گفت: براساس دستور العمل های بهداشتی ستاد کرونا سه شیوه اجرایی برای جشنواره در نظر گرفته شده که با توجه به شرایط زمان برگزاری به صورت کاملا محدود و مجازی، نیمه محدود و فقط با حضور هیئت داوران در محل اجرا و یا با رعایت فاصله گذاری با حضور تماشاگر برگزار می شود.
 
او افزود:  چهارمین دوره جشنواره تئاتر خیابانی کهن دشت پس از انتشار فراخوان و دریافت آثار هنرمندان متقاضی حضور، اقدام به بررسی این آثار توسط شورای بازبینی کرده و شش اثر برای شرکت در مسابقه نهایی و دو نمایش در بخش جنبی معرفی کرد.
 
انتهای پیام/ ر .ن 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.