نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: عده‌ای در حالی حرف از مذاکره می‌زنند که مذاکرات قبلی دلار ۳هزار تومانی را به مرز ۳۰ هزار تومان رساند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حجت الاسلام والمسلمین احمد حسین فلاحی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در نشستی با جمعی از طلاب مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) فامنین، ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا (س) با بیان اینکه عده‌ای در حالی حرف از مذاکره می‌زنند که مذاکرات قبلی دلار ۳هزار تومانی را به مرز ۳۰ هزار تومان رساند، بیان کرد: نتیجه مذاکرات قبلی را مردم با تمام وجود حس و با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، بنابراین لازم است مردم مراقب باشند تا با دروغ و تحریف، مذاکرات و وادادگی را پیروزی مطرح نکنند.

او ادامه داد: در شرایط فعلی کشور و اینکه در آینده با برگزاری انتخابات روبرو هستیم، خواص دارای نقش بسیار حساس و موثری در جامعه هستند.

فلاحی افزود: اهمیت نقش خواص آنجا مشخص می‌شود که اگر آن‌ها بلغزند دیگر نمی‌توان انتظاری از عوام داشت بنابراین این انتظار از خواص وجود دارد که در درجه اول خود از مطالب آگاه باشند و به خوبی درک کنند و سپس به تبیین آن برای مردم بپردازند.

نماینده، ولی مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه عده‌ای از جهل مردم و عده‌ای از ترس مردم سو استفاده می‌کنند، گفت: با مقایسه اتفاقات در صدر اسلام با شرایط فعلی و انقلاب اسلامی، مشاهده می‌کنیم که بسیاری از افراد در لباس خودی، سبب ضربه زدن از درون شده‌اند.

او با انتقاد از مطرح شدن مذاکره مجدد با آمریکا، عنوان کرد: دشمن بیرونی و خائنان درونی امروز با ایجاد دوگانگی مختلف از جمله معیشت یا جنگ و معیشت یا مذاکره به دنبال زمینه‌سازی برای مذاکرات مجدد هستند.

رئیس فراکسیون حمایت از جبهه مقاومت مجلس شورای اسلامی با گلایه از اینکه بودجه کاملا سیاسی و غیر واقعی بسته شده است، ادامه داد: متاسفانه دولت به دنبال اصلاح بودجه نیست و اگر مجلس اقدام به اصلاح آن نکند، با یک بودجه تورم‌زا مواجه خواهیم شد.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحی با بیان اینکه حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی برای جلوگیری از رانت بود، مطرح کرد: امروز دولتمردان باید به این سوال پاسخ دهنده که ارز ۴۲۰۰ تومانی به دست چه کسانی رسیده، چرا که هم تولید کننده با مشکل مواجه است و هم مصرف کننده سودی نبرده است.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۳۸ ۲۸ دی ۱۳۹۹
دلار ۳۰ تومن نیست ۲۲ هزار تومنه روند کاهشی هم داره اگه بعضی از داخلی ها مثل ترامپ و در راستای اهداف ترامپ رفتار نکن ان شالله به ۱۰ تومن هم میرسه