فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری یک شرور سابقه دار که با برهم زدن نظم عمومی باعث ایجاد وحشت اهالی منطقه عظیمیه شده بود، خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ محمدمعظمی گودرزی، فرمانده انتظامی شهرستان کرج  گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر عربده کشی و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان توسط یک نفر از اراذل اوباش در منطقه عظیمیه؛ بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۴ رسالت قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج  افزود: با حضور ماموران در محل گزارش شده مشخص شد که متهم با در دست داشتن قمه در معابر عمومی اقدام به عربده کشی، تظاهر به قدرت نمایی و ایجاد رعب و وحشت در اذهان عمومی کرده و با حالت غیرعادی اقدام به شکستن شیشه خودرو‌های پارک شده در داخل خیابان می‌کند.

سرهنگ معظمی گودرزی گفت: بلافاصله ماموران کلانتری ۱۴ رسالت با مشاهده شرور مورد نظر با هوشیاری و سرعت عمل در عملیاتی ضربتی این اوباش سابقه دار را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

او با بیان این که این اوباش از سوی مراجع قضایی تحت تعقیب بوده افزود: پس از به دام افتادن متهم به جرائم خود مبنی بر شرارت و بر هم زدن نظم عمومی اعتراف کرد که در این خصوص پرونده تشکیل و به پلیس امنیت عمومی استان ارسال شد.

انتهای پیام /ر  .ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.