معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر قانون گرایی در رسیدگی به مطالبات کارگری تاکید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نشست مشترک مدیران سازمان‌ها و شرکت‌های فعال در مناطق ویژه اقتصادی خوزستان با حضور حاتم شاه‌کرمی معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به میزبانی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان برگزار شد.

در این نشست مشترک که حبیب آقاجری نماینده مردم بندر امام خمینی (ره) در مجلس شورای اسلامی، عادل دریس مدیر کل بنادر و دریانوردی خوزستان، ارسلان غمگین مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و جمعی از تشکلات و نمایندگان کارگری نیز حضور داشتند، مسائل مرتبط به حوزه کارگری بحث و بررسی شد.

شاکرمی در این نشست پس از استماع دیدگاه‌ها و مسائل مطرح شده، با اشاره به اسناد بالادستی کشور از جمله قانون اساسی و قانون کار جمهوری اسلامی بر قانون گرایی در رسیدگی به مطالبات کارگری و رفع مسائل آنان با هم افزایی و همکاری همه دست اندرکاران تأکید کرد.

عادل دریس در این نشست با اشاره به دستاورد‌ها و اقدامات اخیر این اداره کل در زمینه توسعه زیرساخت‌ها و افزایش ظرفیت‌های بندری که با هدف افزایش فرصت اشتغال انجام شده است، همکاری تناتنگ با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان و اتخاذ راهکار‌های مشترک برای رسیدگی به مسائل نیرو‌های شاغل در این اداره کل را از اولویت‌های این اداره کل عنوان کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.