فرماندار بروجن گفت: امسال افزون بر ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان جهت اجرای پروژه‌های شهر‌های سفیددشت، فرادنبه و نقنه در اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای شهرستان مصوب شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، نشست‌های بررسی مسائل و مشکلات شهر‌های سفید دشت، فرادنبه و نقنه با حضور فرماندار، نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه، بخشدار، شهرداران، اعضای شورای اسلامی شهر‌ها و جمعی از معتمدین برگزار شد.

مسعود ملکی فرماندار بروجن گفت: امسال افزون بر پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان جهت اجرای پروژه‌های شهر‌های سفیددشت، فرادنبه و نقنه در اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای شهرستان مصوب شده است.


بیشتر بخوانید


او خواستار تلاش بیشتر مسئولان در جهت خدمت رسانی بهتر به مردم، بررسی و رفع مشکلات و اولویت بندی مسائل و مشکلات با توجه به شرایط موجود شد.

ملکی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در این شهرستان اظهار کرد: استفاده و توسعه این ظرفیت‌ها به توسعه اقتصادی، ایجاد اشتغال و جهش تولید منجر می‌شود.

او افزود: مشکلات قطب‌های دامداری و صنعتی، توسعه زیرساخت‌های ورزشی، بهسازی معابر شهری، تامین آب شرب، رونق شهرک‌های صنعتی، احداث قطب‌های دامداری، اشتغال جوانان، ساماندهی و تعویض شبکه آب شرب و ساماندهی گلزار شهدای گمنام از مهم‌ترین موضوعات مطرح شده در این نشست‌ها بود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار