مدیر شهرداری منطقه ۸ اهواز از لایروبی و رفع انسداد کانال دفع آب‌های سطحی و فاضلاب حد فاصل پیچوار تا مجتمع بنکداران خبر داد.

محمدرضا قنواتی مدیر شهرداری منطقه ۸ اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به درپیش بودن بارندگی‌های فصلی و احتمال آبگرفتگی معابر عملیات لایروبی و رفع انسداد کانال دفع آب‌های سطحی و فاضلاب حد فاصل پیچوار تا مجتمع بنکداران انجام شد.

او بیان داشت: تنضیف، لایروبی و رفع انسداد لوله‌ها قبل از بارندگی جهت تسریع در تخلیه آب‌های سطحی و جلوگیری از پس زدگی آب و فاضلاب از اولویت‌های این منطقه است.

قنواتی با بیان اینکه انجام عملیات هرس و فرم دهی نقش بسزایی در سلامت درختان دارد، تصریح کرد: به همین منظور اکیپ‌های فضای سبز اقدام به هرس و فرم دهی خیابان‌های دانش، فرهنگیان یک و ۲، بلوار هجرت، جوادالائمه، ارکیده ۳، فاز دو سیصد دستگاه، هرس فرم پارک مسجدرسول اله، پارک سوسن در هفته جاری نمودند.

مدیر شهرداری منطقه ۸ اهواز ادامه داد: رسیدگی و نگهداری از انبوه درختان کاشته شده یکی از وظایف و کار‌های حوزه فضای سبز شهرداری برای مناسب سازی چهره شهر است از این رو طی سال نسبت به آبیاری و کوددهی و هرس درختان اقدام می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.