ایجاد زیرساخت‌های لازم برای تفکیک زباله در گناوه

جمع آوری و دفع اصولی پسماند‌های شهری و روستایی زﻣﯿﻨﻪ ﺣﻔﻆ و ارﺗﻘﺎء ﺳﻼﻣﺖ اﻓﺮاد ﺟﺎﻣﻌﻪ و همچنین صیانت از محیط زیست را تضمین می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، جمع آوری و دفع اصولی پسماند‌های شهری و روستایی زﻣﯿﻨﻪ ﺣﻔﻆ و ارﺗﻘﺎء ﺳﻼﻣﺖ اﻓﺮاد ﺟﺎﻣﻌﻪ و همچنین صیانت از محیط زیست را تضمین می‌کند. بر همین اساس امسال جلسات متعدد کارگروه مدیریت پسماند در شهرستان تشکیل شده و مدیران مختلف شهرستان از جمله فرمانداری، اداره حفاظت محیط زیست، شهرداری گناوه و دهیاران پیگیری‌های مستمری را به منظور اجرای مصوبات کارگروه مدیریت پسماند شهرستان گناوه انجام داده‌اند.

این تلاش‌ها که مدتی است معطوف به اصلاح و بهسازی محل دفن پسماند گناوه  شده، تاکنون پیشرفت‌های خوبی داشته است.

شهردار گناوه گفت: بر اساس مصوبات کارگروه مدیریت پسماند شهرستان و به همت عوامل شهرداری گناوه بخش قابل توجهی از محل دفن زباله با پوششی از خاک بهسازی شده و ترانشه جدید نیز به منظور دفن زباله‌های جدید حفر شده است. مسیر سابق آبراهه فصلی نیز به دلیل ورود آب به محل دفن منحرف شده و مسیر جدیدی برای آن در نظر گرفته شده است.

امرالله حاجب افزود: زیرساخت‌های لازم برای تفکیک و تقسیم بندی سایت و همچنین تخصیص محل دفن زباله‌های عفونی و نخاله‌های ساختمانی ایجاد و همچنین اقدام‌های لازم برای کاشت درختان و ایجاد فضای سبز نیز انجام شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.