معاون اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از اتمام کار بازسازی بقعه احمدبن‌اسحاق تا سه ماه آینده خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، امیرحسین شکرریز معاون اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در خصوص آخرین روند بازسازی بقعه احمدبن‌اسحاق در شهرستان سرپل ذهاب گفت : این پروژه هم‌اکنون پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی داشته و بر اساس وعده پیمانکار ظرف سه ماه آینده به اتمام خواهد رسید.

او با اشاره به فعال بودن پروژه بازسازی بقعه احمد ابن اسحق، گفت : هم اکنون پروژه در مرحله نصب گنبد، نازک‌کاری، سفیدکاری، برق کشی و... است.

معاون اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با بیان اینکه بر اساس وعده مجری طرح این پروژه هم‌اکنون باید به اتمام رسیده بود، افزود: تصمیم‌گیری مجریان طرح برای تغییر گنبد بقعه و اقدامات مرتبط با ساخت و نصب گنبد جدید، کار ساخت این پروژه را مقداری به تعویق انداخت.

شکرریز با اشاره به اینکه مجموعه اوقاف مجموعه بهره‌بردار این پروژه است، ادامه داد: هزینه‌های مرتبط با بازسازی بقعه احمدابن اسحق را استانداری، بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان و اوقاف تامین کرده‌اند و بنیاد مسکن مجری طرح است.

شکریز با بیان اینکه پروژه بازسازی بقعه احمدبن‌اسحاق با زیربنای ۳۵۰۰ متر مربع در شهرستان سرپلذهاب در حال انجام است، ادامه داد: بقعه احمدبن‌اسحاق در جریان زلزله ۷.۳ ریشتری سال ۱۳۹۶ استان کرمانشاه آسیب جدی دید و کار تخریب و بازسازی این بقعه از آبان سال ۱۳۹۷ آغاز شد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.