عضو کمیسیون امنیت ملی تاکید کرد که دستگاه قضا شمشیرش را محکمتر بر پیکر آن ۲۵۰ بدهکار ارزی فرود آورد.

قوه قضائیه شمشیر عدالتش را محکم بر پیکر ۲۵۰ بدهکار ارزی فرود آوردبه گزارش  خبرنگار  مجلس گروه  سیاسی  باشگاه  خبرنگاران  جوان، سارا فلاحی نماینده ایلام، ایوان، چرداول، مهران و ملکشاهی و سیروان و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی گفت: مرزهای مقاومتی که قاسم سلیمانی رهبری‌ آن را به عهده داشت، از سفره و معیشت مردم که در حلبی‌آبادها و کپرها زندگی می‌کنند، آغاز می‌شد و تا فراسوی مرزهای مظلومیت مظلومان جهان گسترش می‌یافت. در گفتمان چترگونه قاسم سلیمانی نه تنها فرزندان ملتش فارغ از قومیت و جغرافیای زمان و سلایق سیاسی قرار می‌گرفتند، بلکه تمام مظلومان آزادگان جهان در آن سکنا می‌گزیدند.

او ادامه داد: در گفتمان قاسم سلیمانی مسئول، مسئول است؛ خودش را به مسلخ مصالح مردم می‌برد و نه اینکه مردم را به مسلخ مطامع خود ببرد، نه آنکه تا به پشت میز یک دهستان می‌رسد، خاطره خان‌های سابق را زنده کند!

نماینده ایلام تاکید کرد: مسئول در این گفتمان اهل مماشات نیست، به همین خاطر ما از دستگاه قضا که شمشیر عدالتش بر دیرک خیمه‌های غارتگران بیت المال و امویان معاصر نشسته است، می‌خواهیم که شمشیرش را محکمتر بزند.

او اظهار کرد: دستگاه قضا شمشیرش را محکمتر بر پیکر ۲۵۰ بدهکار ارزی فرود آورد و محکمتر از آن بر پیکر آن ۲۰ مسئولی که پشت این ۲۵۰ مزدور اقتصادی قرارگرفته اند، فرود آورد. دستگاه قضا بازار اقتصاد و بورس ما را از قماربازان سیاسی و اقتصادی پاک کند، قماربازانی که جان و حیثیت و شرافت مردم را بر سر قمار‌های سیاسی و اقتصادی خود باخته‌اند.

فلاحی تصریح کرد: امروز از دستگاه قضا می‌خواهیم اعتماد مردم را بازگرداند، مطمئن باشند که مردم پشت شمشیر عدالت خواهانه این دستگاه خواهند ایستاد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
الف
۱۴:۰۵ ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
درود بر شما و لعنت بر مزدوران و غارتگران بیت المال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۲۹ دی ۱۳۹۹
دمت گرم با اين نطق صريح و شفاف.چهار تا مثل شما تو اين مجلس باشه اوضاع مردم بهتر خواهد شد بشرط اينكه در حرف خلاصه نشه. از بس گفتمان كرديم خسته شديم. مردم منتظر عمل مسئولين هستن.الله اكبر
آخرین اخبار