مسئول بسیج دانش‌آموزی دامغان از اجرایی شدن طرح امیدان امروز یاوران فردا در دامغان به عنوان یکی از طرح‌های علمی، فرهنگی و عقیدتی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرگرد جواد عاقلی مسئول بسیج دانش‌آموزی دامغان گفت: نیروهای بسیجی دارای تحصیلات تکمیلی دانشگاهی و حوزوی در راستای اجرای طرح امیدان امروز یاوران فردا، به ارائه امور پرورشی، فرهنگی و عقیدتی می‌پردازند.

سرگرد جواد عاقلی افزود: در سال‌های گذشته، این افراد با حضور در مدارس و کلاس‌های درس، معارف دینی و اخلاقی را به دانش‌آموزان بازگو می‌کردند اما با توجه به شیوع کرونا، امسال این طرح در بستر فضای مجازی اجرا می‌شود.

سرگردعاقلی بابیان اینکه اجرای این طرح به صورت مشترک توسط حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی شهید فهمیده، اداره آموزش‌وپرورش و سپاه دامغان انجام می‌شود،گفت :قبل از حضور مربیان بسیجی در برنامه شاد، با توجه به مشکلات هر مدرسه، نیازسنجی های لازم انجام و برنامه‌ریزی لازم در جهت رفع نیاز مدارس و چگونگی اجرای طرح، انجام می‌شود.

سرگردعاقلی خاطرنشان کرد: مربیان با برگزاری دوره‌های آموزشی در بخش‌های فرهنگی و اخلاقی، پرورشی، مسابقات قرآنی، معارف دینی، در شبکه شاد به دانش‌آموزان آموزش های لازم را ارائه می‌دهند.

جواد عاقلی تصریح کرد: هم‌اکنون این طرح براساس اولویت در مدارس ابتدایی و متوسطه اول و دوم اجرا می‌شود.

مسئول بسیج دانش‌آموزی شهرستان دامغان گفت: دانش‌آموزان در کنار تعلیم، به موضوع تربیت نیز احتیاج دارند که امید است با اجرای طرح یاوران امروز، امیدان فردا بتوانیم در کمک به فرهنگیان، در جهت اعتلای دانش فرزندان کشور موثر باشیم.

انتهای پیام/گ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.