مظفری گفت: شهرستان کازرون ظرفیت بالایی دارد و به دور از بازی‌های سیاسی، بیش از حد توان برای این شهرستان تلاش می‌کنم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علی مظفری فرماندار جدید شهرستان کازرون در مراسم تکریم و معارفه فرمانداران این شهرستان گفت: بیش از آنچه در توان دارم برای مردم شهرستان کازرون که انصافا در هر زمینه‌ای برای نظام جمهوری اسلامی سنگ تمام گذاشته در طبق اخلاص خواهم گذاشت.

او ادامه داد: به فضل الهی و با دعای خیر سادات و خانواده‌های شهدا به گونه‌ای مردم‌داری خواهیم کرد که اگر روزی از اینجا رفتیم مردم یادی از ما کنند.

مظفری با بیان اینکه شهرستان کازرون شهرستانی با ظرفیت و پتانسیل زیادی است، اضافه کرد: دنبال بازی‌های سیاسی نیستم و برای بازی‌های سیاسی به این شهرستان نیامده ام بلکه آمده‌ام خالصانه و صادقانه به این شهرستان خدمت کنم و امروز با کوله باری از تجربه به این شهرستان آمده ام.

فرماندار جدید شهرستان کازرون گفت: در دهه هشتاد به بنده پیشنهاد فرمانداری کازرون داده شد که قبل از آن من بخشدار بودم و نپذیرفتم، اما این بار که گفتند، با توجه به سابقه و تجربه در معاون سیاسی اهواز و فرماندار بهبهان و داراب، می‌توانم این تجارب خوبی که به دست آورده‌ام را در طَبَق اخلاص برای مردمی که در انقلاب اسلامی حق زیادی دارند، بگذارم.

او با بیان اینکه در شهرستان کازرون مشکلات زیادی وجود دارد هر چند که تلاش‌های زیادی بوسیله مدیران انجام شده، اما از امروز تلاشمان را باید چند برابر کنیم، افزود: من کار ندارم که حالا عمر دولت می‌خواهد ۵ یا ۶ ماه دیگر تمام بشود، یک روز هم به ما فرصت خدمت‌گزاری داده شد، باید با تمام قوا به نظام و مردم خدمت کنیم.

فرماندار جدید شهرستان کازرون تصریح کرد: طرح‌های تونل محرم، تونل مقاومت، بیمارستان امام علی، بیمارستان ۲۱۷ تختخوابی، احیای دریاچه پریشان، سد نرگسی، فاضلاب و بزرگراه‌ها در شهرستان را پیگیری می‌کنیم.

او بیان کرد: انصافاً راه‌های این شهرستان در شأن این مردم نیست، من معتقدم که باید بزرگراه‌های جداگانه‌ای از کازرون به شیراز، دشتستان، فراشبند و قائمیه هر چه سریعتر شکل بگیرد و این معضل مردم رفع شود.

مظفری با بیان اینکه موضوع اشتغال که دغدغه مقام معظم رهبری است هم به صورت جدی پیگیری خواهیم کرد، ادامه داد: همچنین اورژانس هوایی، بندر خشک، منطقه اقتصادی، گازرسانی، زمین چمن‌های مصنوعی، خانه ورزش روستایی و مدارس را دنبال خواهیم کرد.

او با بیان اینکه اعتقاد زیادی به حمایت از آموزش و پرورش، مراکز علمی و ورزش و جوانان دارم، اضافه کرد: موضوع راه آهن، نواحی صنعتی، بخش ها، اینترنت منطقه، پارک موزه دفاع مقدس، مبلمان شهری و راه اندازی کارگروه‌های مختلف مشورتی برای رفع معضلات و مشکلات این شهرستان را مورد توجه قرار می‌دهیم.

فرماندار جدید شهرستان کازرون افزود: موضوع فعال کردن چاه نفت که متاسفانه طی گزارشی که به دست من رسیده است یک سال است که فعلاً تعطیل است انشاءالله پیگیری می‌شود و پیگیری برای راه‌اندازی مرکز مهارت نفت و گاز منطقه جنوب هم هست که این کار‌ها با همکاری نماینده کازرون، استاندار، مدیرکل و مدیران شهرستان پیگیری می‌کنیم تا به نتیجه خوبی دست پیدا کنیم.

او گفت: بحث انتخابات یکی از بحث‌های بسیار مهم و حائز اهمیت است، که بر صیانت از آرای مردم، بی طرفی کامل در انتخابات و برقراری امنیت انتخابات با همکاری اعضای شورای تامین تاکید می‌کنم.

مظفری با بیان اینکه ما سرباز ولایت هستیم و هر چه مقام معظم رهبری بفرمایند با جان و دل اطاعت خواهیم کرد، ادامه داد: توصیه‌های جناب احمدی زاده را نیز نصب العین قرار می‌دهیم. او ضمن تقدیر از زحمات فرماندار سابق کازرون، اظهار امیدواری کرد: خدمتگزار خوبی برای مردم کازرون باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار