به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حاجی حسنی رئیس تامین اجتماعی بافق هدف از اجرای طرح خدمات غیر حضوری را کاهش مراجعات و رضایتمندی مخاطبین سازمان عنوان کرد و گفت: به همین منظور ۲۱ خدمت ارائه شده به شرح ذیل در سامانه یاد شده قابل بهره برداری است.
او افزود: ۹ طرح باقیمانده تا نیمه اول بهمن ماه امسال رونمایی و اجرایی می شود.
رئیس تأمین اجتماعی بافق ادامه داد: بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان میتوانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی es.tamin.ir و ثبت نام در سامانه از ۲۱ خدمت ارائه شده بشرح ذیل استفاده کنند.
۱- پرداخت هدیه ازدواج
۲-حذف مراجعه حضوری فرزندان اناث مستمری بگیران -ثبت هوشمند خاتمه کفالت
۳- ابلاغ الکترونیک – جایگزینی سامانه خدمات غیرحضوری
-۴- ابلاغ مفاصاحساب به واگذارنده و پیمانکار
۵ استعلام وضعیت دریافت مستمری و بیمه شده
۶-نامنویسی غیرحضوری افراد تبعی از بیمه شده
۷ -درخواست غیر حضوری تکمیل سوابق
۸ -انعقاد قرارداد و دریافت برخط بیمه اختیاری
۹ -اخذ غیرحضوری تعهد نامه و حذف ابلاغ غیر الکترونیک
۱۰- امکان مشاهده جزئیات محاسبات و گردش حساب بدهیها
۱۱-دریافت غیرحضوری اعتراض کارفرما و تعیین واعلام زمان رسیدگی
۱۲- درخواست غیرحضوری حوادث
۱۳- سرویس غیرحضوری احتساب سوابق دوران خدمت سربازی
۱۴- اخذ الکترونیکی درخواست و صدور هوشمند و ابلاغ مفاصاحساب
۱۵-رتقاء سامانه دریافت لیست و ارائه میز کار و امکانات کنترلی به کارفرما برای اصلاح لیست قبل از ارسال
۱۶-انعقاد قرارداد و دریافت برخط بیمه حرف و مشاغل آزاد
۱۷- درخواست غیرحضوری کمیسیون پزشکی
۱۸- حذف کاغذ از درآمد (سامانه مکاتبات الکترونیک)
۱۹-پرداخت غیر حضوری کمک هزینه مراسم ترحیم
۲۰- برقراری و پرداخت بیمه بیکاری غیرحضوری
۲۱-درخواست غیر حضوری کفالت و بازرسی
با اجرای این طرح عظیم خدمات غیر حضوری موسوم به ۳۰۷۰ تا بهمن ماه سالجاری جاری و با غیر حضوری شدن ۳۰ خدمت مهم سازمان تامین اجتماعی، از ۷۰ میلیون مراجعه حضوری به شعب و واحدهای بیمهای سراسر کشور کاسته خواهد شد.
انتهای پیام/ی