٢۵٠نفر متقاضی راه اندازی و فعالیت سازمان مردم نهاد در آذربایجان غربی هستند

معاون اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت:٢۵٠ متقاضی راه اندازی و فعالیت سازمان مردم نهاد در سامانه داریم که ١٠ مورد آن برای اخذ مجوز به وزارتخانه ارجاع شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، محمد حسین حسنی معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در نشست خبری با موضوع " توسعه سازمان‌های مردم نهاد جوانان و مشارکت‌های اجتماعی " گفت: جامعه برای توسعه راهی جز مشارکت اجتماعی و استفاده از توان جوانان در عرصه‌های مختلف نداریم.

او ادامه داد: در حال حاضر ١١٣ سازمان مردم نهاد با توزیع موضوعی و جغرافیایی مناسب در آذربایجان غربی فعال هستند و تنها در ٣ شهرستان سازمان مردم نهاد زیر مجموعه وزارت متبوع نداریم.

معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی اذعان کرد: همچنین ٢۵٠ متقاضی راه اندازی و فعالیت سازمان نهاد در سامانه داریم که ١٠ مورد آن برای اخذ مجوز به وزارتخانه ارجاع شده است.

حسنی افزود: در صدد هستیم تا به ازای هر ۵ هزار نفر جمعیت جوان یک سازمان مردم نهاد در استان راه اندازی شود.

او  تصریح کرد: بطور کلی حدود ۶ هزار نفر با میانگین سن ١٨ تا ٣۵ سال در سازمان‌های مردم نهاد استان فعالیت می‌کنند.

معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی همچنین از فعالیت ١٣ مرکز مشاوره ازدواج و تحکیم خانواده در استان فعال هستند.
انتهای پیام/ط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.