مدیر پروژه‌های حفاری ۶+۸ حلقه چاه اکتشافی در شرکت ملی حفاری ایران از تکمیل ۶ حلقه چاه و آغاز حفاری ۳ حلقه چاه دیگر در مناطق نفت خیز کشور خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نصرالله عباسی مدیر پروژه‌های حفاری ۶+۸ حلقه چاه اکتشافی در شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به حفاری و تکمیل ۹ حلقه چاه در مناطق مختلف کشور گفت: حفر و تکمیل ۶ حلقه چاه به پایان رسیده و ۳ حلقه دیگر در مراحل حفاری قرار دارند.

او افزود: هم اکنون دستگاه‌های حفاری سنگین خشکی ۳۱، ۳۲ و ۴۰ فتح در حال حفاری چاه‌ها هستند و ۳۳، ۷۴ و ۸۹ فتح با اتمام حفاری چاه‌های تکمیلی از این پروژه‌ها منفک شده اند و در حال انتقال به موقعیت‌های جدید قرار دارند.

عباسی با بیان اینکه تعامل و همکاری میان متخصصان این شرکت و مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران، فرصت اجرای موفق پروژه‌های حفاری ۶+۸ حلقه چاه اکتشافی را فراهم آورده و تلاش بر این است تا حفاری و تکمیل چاه‌های باقیمانده طبق برنامه اجرا شود، اظهار داشت: آماده سازی دستگاه حفاری فوق سنگین ۶۰ فتح برای مشارکت در پروژه ۸ حلقه چاه در منطقه هندیجان درحال استقرار است.

مدیر پروژه‌های حفاری ۶+۸ حلقه چاه اکتشافی در شرکت ملی حفاری ایران با بیان اینکه تمرکز حفاری چاه‌های مورد نظر در این پروژه‌ها در مناطق نفت خیز استان‌های خوزستان، فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد بوده است، تصریح کرد: عملیات اجرایی پروژه ۸ حلقه چاه اکتشافی در تیرماه و پروژه ۶ حلقه در بهمن ماه سال ۱۳۹۷ آغاز شد و زمان اتمام کامل ۲ پروژه نیمه نخست سال ۱۴۰۰ خواهد بود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.