مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: ۲۵ برنامه فرهنگی و هنری همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این استان اجرا می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، احمد حسین فتایی،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان روز سه‌شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: همزمانی چهل و دومین جشن انقلاب با چهل‌سالگی دفاع مقدس فرصت مناسبی برای معرفی انقلاب و فرهنگ ایثار و شهادت است که بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی را تضمین می‌کند.

او گفت: مسئولیت ۲ کمیته فرهنگی هنری و ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد استانی دهه فجر با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در راستا بیش از ۲۵ برنامه تخصصی جهت اجرا در ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی طراحی‌شده است که بستر اجرای بخش عمده‌ای از آن‌ها فضای مجازی خواهد بود.

او ادامه داد: تهیه و تولید شماره جدید مجله فرهنگی هنری "دیاری"، تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران، رونمایی از کتب منتشر شده سال جاری، برپایی نمایشگاه عکس انقلاب در همه شهرستان‌ها، برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی و پویش استانی «ریحان و زندگی» با محوریت تبیین هویت خانواده از جمله برنامه‌های تدوین شده برای دهه فجر امسال است.

فتایی اظهار کرد: تجلیل از مقام زن و مادر به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، برگزاری جشنواره موسیقی آوا‌ها و نوا‌های رضوی، جشنواره‌های مد و لباس و فیلم فجر با رویکرد فضای مجازی و برگزاری ۲سالانه خوشنویسی "سردار" از دیگر برنامه‌های دهه فجر امسال در لرستان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان افزود: برنامه هایی، چون جشن انقلاب، برپایی نمایشگاه کتاب در فضای مجازی، محافل و پویش‌های قرآنی، رونمایی از اثر موسیقی مربوط به شهادت ۶۸ دانش‌آموز شهید مدرسه امام حسن مجتبی (ع) بروجرد، همایش شعر آیینی در فضای مجازی، فعالیت‌های ویژه کودک و نوجوان و اجرای نمایش طنز در فضای باز شهری نیز همزمان با ایام دهه فجر در لرستان اجرا می‌شود.

فتایی گفت: برگزاری مسابقات مردمی با همکاری صد او سیمای استان، معرفی شهدای انقلاب در فضای مجازی، تبیین بیانیه گام دوم با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و تجلیل از رسانه‌ها و روابط عمومی‌های برتر استان در دهه فجر نیز توسط کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی تدوین‌شده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.