مدیر مدرسه علمیه بقیه الله اندیمشک گفت: ۱۰۰ کارت کمک خرید اقلام ضروری میان خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

حجت الاسلام حسن آذر افروز مدیر مدرسه حوزه علمیه بقیه الله اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: به دلیل اوضاع بد اقتصادی کشور برای کمک به نیازمندان آسیب دیده از کرونا با هدف کم شدن آسیب‌های بحران اقتصادی به وجود آمده از کرونا، در طرح نان مهربانی ۱۰۰ عدد کارت کمک معیشتی، به مبلغ هر کارت ۴۵۰ هزار تومان اعتبار، که با مشارکت آستان قدس رضوی و خیران تهیه شده بود، میان نیازمندان توزیع شد.

او در خصوص شروع به کار گروه جهادی بسیج طلاب حوزه علمیه سفیران هدایت اندیمشک، افزود: این گروه از سال ۹۴ کار خود را در مسائل تبلیغی، فرهنگی جهادی شروع کرده وبا توجه به اینکه روحانیون در این گروه حضور دارند، درعرصه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی و... توانستند کار‌های موثری را در سطح شهرستان انجام دهند

حجت الاسلام آذر افروز ادامه داد: طلاب و روحانیون جوان عضو این گروه توانستند کار‌هایی شامل، ارتباط با اداره آموزش و پرورش در جهت حل مشکلات دانش آموزان، کمک به مردم هنگام بلایای طبیعی شامل سیل و زلزله، ساخت منزل برای نیازمندان و کمک‌های مومنانه به خانواده‌های آسیب پذیر کمک کنند.

مدیر مدرسه علمیه بقیه الله اندیمشک تصریح کرد: از زمان شیوع بیماری کرونا با تبدیل حوزه به کارگاه ماسک سازی و توزیع بیش از ۵۰ هزار ماسک میان مردم، برگزاری بیش از ۱۲۰ روضه سیار در ماه محرم در فضای آزاد و... با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی انجام دهند، و همچنین با حضور در محله‌ها درجهت آموزش شهروندان برای ریشه کن شدن بیماری کرونا اقدام کردند.

این مقام مسئول گفت: گروه جهادی بقیه الله (عج) حوزه علمیه سفیران هدایت این شهرستان توانستند از میان ۲ هزار و ۶۰۰ گروه جهادی در کشور با ارزیابی‌هایی که امسال در پنجمین جشنواره ملی بسیج مالک اشتر انجام شد، عنوان موفق‌ترین گروه جهادی را کسب کنند.

او در پایان از همه مسئولان، نیرو‌های داوطلب مخلص و جوانان مومن و صالح خواست، با کمک‌های خود در رزمایش چهارم، جهت رفع مشکلات نیازمندان وارد عمل شوند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.