آغاز بارش باران و برف در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش باران و برف از فردا در مناطق مختلف خراسان رضوی آغاز می‌شود و این بارش‌ها تا ظهر روز جمعه ادامه خواهد داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آیدا فاروقی کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش باران و برف فردا از شمال غرب خراسان رضوی آغاز می‌شود و به تدریج در مناطق مرکزی، شرقی و جنوبی خراسان رضوی گسترش می‌یابد.

او افزود: در این مدت باد شدید به ویژه در ساعات عصر و شب در مناطق مختلف خراسان رضوی وزیدن خواهد گرفت که احتمال دارد به سازه‌های موقت خسارت و آسیب بزند.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۱۷ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که فردا به ۱۶ درجه می‌رسد و در روز جمعه با افتی شدید به دو درجه کاهش خواهد یافت، اما در روز شنبه شاهد روند افزایشی دمای هوا در  خراسان رضوی خواهیم بود.

فاروقی بیان کرد: دیشب کمینه دمای هوای مشهد صفر درجه سلسیوس بود که جمعه‌شب به ۹ درجه زیر صفر خواهد رسید.

او تصریح کرد: نیشابور با کمینه دمای هوای سه درجه زیر صفر و سرخس با بیشینه دمای هوای ۲۳ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی تاکید کرد: بیشترین شدت وزش باد در این مدت در بجستان با سرعت ۴۷ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.
 
انتهای پیام// ف.ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.