محمدباقر نوبخت امشب وارد مشهد مقدس شد و مورد استقبال استاندار خراسان رضوی قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور چهارشنبه شب وارد مشهد مقدس شد و مورد استقبال استاندار خراسان رضوی قرار گرفت.

معاون رئیس جمهوری در این سفر دو روزه که به دعوت استاندار خراسان رضوی انجام شده است در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه و مجمع نمایندگان استان شرکت خواهد کرد.
 

بیشتر بخوانید


او در این سفر قرار است در مراسم افتتاح بیمارستان خیّرساز ناظران شرکت و از مراحل ساخت یک بیمارستان دیگر در مشهد بازدید کند.

افتتاح چهار هزار واحد مسکونی ویژه محرومین و انعقاد تفاهمنامه جدید در راستای محرومیت‌زدایی از دیگر برنامه‌های رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در این سفر است.

استان ۱۱۸ هزار و ۸۵۱ کیلومترمربعی خراسان رضوی با وسعتی معادل هفت درصد مساحت کل کشور شامل ۲۹ شهرستان، ۷۷ شهر، ۷۰ بخش و ۲ هزار و ۵۴۰ روستا، ۸.۱ درصد جمعیت کشور یعنی ۶ میلیون و ۴۳۴ هزار و ۵۰۱ نفر را در قالب ۲ میلیون و ۴۵۰ هزار و ۹۱۶ خانوار را در خود جای داده است.

یک میلیون و ۷۳۳ هزار نفر از جمعیت خراسان رضوی در روستا‌های این استان سکونت دارند.
 
۵۰.۴ درصد جمعیت خراسان رضوی مرد و ۴۹.۶ درصد آن‌ها زن هستند. در این میان قشر جوان نیز یک میلیون و ۶۱۶ هزار و ۸۶۱ نفر از جمعیت خراسان رضوی را تشکیل می‌دهد.
 
انتهای پیام//ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.