تیم آوالان کامیاران در مقابل فولاد نوین اهواز در هفته پنجم لیگ دسته دوم فوتبال بزرگسالان کشور با برتری یک بر صفر به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، در هفته پنجم لیگ دسته دوم فوتبال بزرگسالان کشور آوالان کامیاران مهمان خود فولاد نوین اهواز را با پیروزی بدرقه کرد.

گل تیم آوالان کامیاران را کیوان مارابی از روی نقطه پنالتی در نیمه دوم بازی به ثمر رساند.

فریدون فاتحی سرمربی تیم آوالان کامیاران گفت: بازی امروز با توجه به اینکه تیم فولاد نوین تیم قدرتمندی است از نظر فنی بازی سختی بود، اما فوتبال خوب و مردم پسندی برگزار شد.

اوافزود: شرایط جوی نامناسب بود و باد شدیدی می‌وزید، اما بازیکنان آنچه که از آن‌ها خواسته شده بود را به خوبی اجرایی کردند حتی گل بازی در نیمه دوم و در شرایطی که باد در جهت مخالف تیم ما می‌وزید به ثمر رسید.

فاتحی اضافه کرد: شرایط تیم در جدول در رده هفتم و رده‌های میانی جدول قرار داریم که تفاضل و اختلاف امتیازات بسیار کم است و می‌توان با تلاش به رده‌های بالاتر رسید.

او با اشاره به عرق شدید کامیارانی‌ها به تیم خودشان یادآور شد: از هواداران که در این بازی با وجود محدودیت‌ها تعدادی از آن‌ها وارد ورزشگاه شده و از تیم خودشان حمایت کردند تشکر می‌کنیم.

بازی بعدی تیم آوالان کامیاران در هفتم دی با تیم حفاری ملی اهواز و در این شهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.