مربی با سابقه تیم پاراوزنه برداری جانبازان و معلولین استان کرمانشاه گفت : رشته پاراوزنه برداری جانبازان و معلولین در استان کرمانشاه وضعیت خوبی را سپری می‌کند .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمد رضا امینی مربی با سابقه تیم پاراوزنه برداری جانبازان و معلولین استان کرمانشاه گفت : رشته پاراوزنه برداری جانبازان و معلولین در استان کرمانشاه وضعیت خوبی را سپری می‌کند و هر سال تیم کرمانشاه مقام آور بوده و یکی از سکو‌های قهرمانی را کسب کرده است.

او گفت : تیم پاراوزنه برداری جانبازان و معلولین استان هم اکنون به هشتمین اردوی تیم ملی پاراوزنه برداری اعزامی مسابقات پارالمپیک توکیو دعوت شده است.

او افزود : این اردو از تاریخ نهم دی ماه شروع شده و تا ۲۴ دی ماه با حضور ۹ وزنه بردار در تهران برگزار شد.

مربی با سابقه تیم پاراوزنه برداری جانبازان و معلولین استان کرمانشاه افزود: از سال ۱۳۹۴ تاکنون (پنج سال متوالی) تیم کرمانشاه یکی از سکو‌های قهرمانی را کسب کرده است.

او ادامه داد: تمرینات تا قبل از شیوع بیماری منحوس کرونا به خوبی انجام می‌شد، اما پس کرونا و آغاز ایام قرنطینگی، با توجه به رعایت نکات و تمهیدات بهداشتی ورزشکاران این رشته مانند هر رشته ورزشی دیگری تا اندازه‌ای از تمریناتشان باز ماندند.

امینی گفت: برای رفع حدودی این معضل که حاصل ایام قرنطینگی و دوری ورزشکاران از ورزش بوده است، این برنامه را داریم که تمرینات را در ورزشکاران به صورت انفرادی انجام دهیم که علاوه بر حفظ سلامتشان، بتوانند به تمرینات ادامه دهند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.