معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: ۱۱۸ حادثه دیده در برف و کولاک در جاده‌های خراسان رضوی امدادرسانی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، غلامرضا صیادی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: امدادرسانی به ۱۱۸  حادثه دیده در برف و کولاک از غروب امروز که شاهد آغاز و شدت گیری بارش برف و کولاک بوده ایم تا الان انجام شده است.

او با اشاره به این که ۶۶ نفر از ۱۸۸ نفر گرفتار در برف امشب به صورت اضطراری اسکان داده شده‌اند افزود: ۳۳ نفر از این تعداد در خوشاب و بقیه در شهرستان‌های نیشابور و تربت حیدریه اسکان اضطراری داده شدند.

معاون امداد هلال احمر خراسان رضوی ادامه داد: همچنین ۱۳ خودرو با ۵۲ مسافر در محور‌های قوچان به مشهد، قوچان به شیروان و تربت حیدریه به مشهد بوسیله نیرو‌های امدادگر هلال احمر رهاسازی شدند.

صیادی بیان کرد: ۱۶ تیم عملیات امداد و نجات در شهرستان‌های خوشاب، سرخس، مشهد، نیشابور، فریمان و تربت حیدریه به صورت ویژه مستقر شده‌اند.

او با اشاره به وقوع حوادث جاده‌ای در این مدت در محور‌های مختلف خراسان رضوی تصریح کرد: رهاسازی مصدومان در حادثه تصادف جاده سرخس، واژگونی یک دستگاه آمبولانس خصوصی در محور نیشابور به مشهد و انتقال کودک هفت ساله به مرکز درمانی، امدادرسانی به حادثه‌دیدگان تصادف رخ به رخ در محور فریمان به تربت حیدریه و انتقال سه مصدوم تصادف زنجیره‌ای در محور تربت حیدریه به مشهد از دیگر تلاش‌های نیرو‌های هلال بوده است.

انتهای پیام// ف.ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.